2014. január 18., szombat

Székesfehérvári könyvbemutatóm



Igen boldoggá tett, hogy tegnap Székesfehérváron is megtartottuk a könyvbemutatómat, az egykori gimnáziumom épületében. Én vagyok az első olyan egykori lánczos diák, akinek könyve jelent meg. Erre mindig emlékezni fogok. 

Sokan eljöttek velem ünnepelni, többek között a szüleim barátai és a tágabb családom, de eljött minden valamikori magyartanárom is: a gimis magyartanárom és egyben íróként mesterem, az alsós és a felsőtagozatos osztályfőnököm. Abban az általános iskolában, ahová felsőtagozatba jártam, vissza fognak hívni bölcsésznapokra mint vendéget, illetve a gyerekeknek olvasópályázatot írnak ki a regényemből. Ennek külön örültem, hiszen a regény nem egy pillanatát ihlette a két általános iskola, ahová jártam. 

Nagyon kedves barátnőm, Várnai-Polányi Viktória pszichológus is eljött a könyvbemutatómra, a  boszorkánykollázs felett találjátok a linket az ő írásához, fotós élménybeszámolójához.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése