2011. február 20., vasárnap

és köszönöm Anyukámnak, Apukámnak, célom a világbéke és...





szóval köszönöm, kedves Heloise :) tényleg nagyon örültem, és el is határoztam, hogy folytatom is a blogom, jó kis motiváció lett ez. :)

tőle kaptam:



A díjjal kapcsolatos szabályok:
1, Egy bejegyzés amiben a díj logója megjelenik és a szabályok feltüntetésre kerülnek
2, Belinkelni azt a személyt akitől a díjat kaptad és tudatni vele, hogy elfogadod.
3, Továbbadni 3-5 tehetséges , lehetőleg kezdő blogtársadnak és ezt tudatni is velük.

és akiknek szeretném továbbadni, azok nem feltétlenül könyvesblogosok. Mert régóta olvasok bolgokat, és vannak kimondottan kedvenceim, akik esetleg csak a mindennapi életükről írnak, viszont azt eléggé jól csinálják.

1.) Krampács

egy kedves régi ismerősöm, akinek évek óta olvasom a különböző oldalakon fellelhető blogjait. Nagyon szórakoztatóan ír, szeretem a stílusát. Valószínűleg körberöhög majd a díjjal együtt, de azért csak örül majd neki titokban. Remélem. MARHA JÓ AMIT CSINÁLSZ!!! most szólok!!! :)))

2.) Domán


egy hotdogos blog gazdája, szintén remek stílusa van, nagyon-nagyon jól ír!!! :))

3) a Tarkabarka Hölgy


mesemondó és író, akitől rengeteget lehet tanulni, blogból és élőben is. Például azt, hogy a mai világban is meg lehet találni mindent, ami úgy tűnik, elveszett régen: meséket, legendákat, kalandot, hősöket, és Dalnokokat! ;)

4) Szivecskedo


Mert neki is szeretem a stílusát, és mert a kedvenc molyos blogíróm, azt hiszem. :))

5.) Lil


aki már nagyon régen nem folytatta ezt a mesét-blogot, de én nagyon reménykedem, hogy egyszer hátha... :)))

Jó, tényleg kis apró marhaság és netes izé, de tényleg jó olvasni titeket, gondoltam kihasználom az alkalmat, hogy megmondjam. :)))

Maminti/rigó/Amrita
:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése