2014. augusztus 14., csütörtök

Buborékfújó nap! :)


Szeretem a flash mobokat. Voltam már könyvcserélő-könyvolvasó flash mobon, voltam Bombadil Toma megemlékezésen... most boldogan vettem észre, hogy augusztus 10-én Buborékfújó napot szerveztek a Margitszigeten. Régen a vizsgaidőszakok végét mindig szappanbuborékokkal ünnepeltem, így egész kis készletem volt otthon kisebb-nagyobb buborékok fújására alkalmas eszközökből. A legviccesebb minden esetre az a pipa, amit a tömegben őgyelgő fotós is kiszúrt:


(Krizsán Gábor felvétele)

Az a helyzet, hogy Budapestet is egyre jobban szeretem: azért is, mert mindig talál az ember valami vicces programot, meg azért is, mert mindig van kivel elmenni vagy találkozni. Ezúttal már rég útnak indultam, amikor felhívtam egy random ismerősöm, hogy ugye komolyan gondolja, amit a facebookon bejelölt és tényleg ott lesz a buborékoláson, mert nem szeretnék egyedül ücsörögni. Szerencsére @negyvenkettő tényleg úgy gondolta, hogy jön, még egy amerikai barátnéja is vele volt, akivel aztán lelkesen magyaráztunk egymásnak kézzel-lábbal: én igyekeztem minden létező angoltudásomat bevetni, ő meg a magyart. Szerintem jól sikerült! Persze a helyszínen további ismerősökbe botlottunk bele, köztük egy rég látott kollégába a Zöld Zugoly ból. Úgyhogy a továbbiakban együtt eregettük a buborékokat, rácsodálkoztunk a profik embernyi nagyságú óriásbuborékjaira. Utóbbiakat nem is kis, kézi fújókával fújták, hanem hatalmas póznákról eregették. A titkos receptet is megtudtuk: nem kell bele víz! Hatvan százalék mosogatószer mellé tette a gilcerint. 

Bár igazán szervezett program nem volt, azért akadtak érdekes meglepetések: például egy fiú "elkeseredett vagyok, csókolj meg!" feliratú táblát cipelt. Friss szingli barátnőnket erősen biztattuk, hogy nosza, próbálja meg, mennyire gondolja komolyan a srác, de nem állt kötélnek. 
Végül inkább a buborékokat szétpukkasztó, vagy direkt a nyakunkba eregető kisgyerekekkel barátkoztunk.

Olyan igazi, káoszosan is vidám nap volt, ajánlom nektek jövőre, hátha ötödszörre is megszervezik! 




(forrás: moly.hu, @Jeffi karcából :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése