2014. május 13., kedd

Jelmezbál nekem :)


Az esetek többségében adott Júlia néni. Nadrágos-bakancsos, zöld ruhás, puritán madarász. Mert ez a mindennapi munkám, praktikus és mert a hátizsákhoz minden más furcsán állna. Egyszer apukám egy barátja azt kérdezte, ugye ez az igazi énem? De neeeeem. Ez is csak egy jelmez, mint a többi. :P


(a kép Százhalombattán készült tavaly, de nagyjából ugyanígy öltözöm madarász ovihoz/sulihoz mindig)

2014. 05. 05. Naplás-tónál tartottam gyerekfoglalkozást, kb ilyen ruhában

Vannak vicces hetek, amikor egy-két nap különbséggel egészen másképp festek, amikor elindulok itthonról. Néha a kedves virágárus, aki már jó ismerősöm, alig ismer rám, amikor beugrom hozzá barkáért, cserépért, mikor mi kell. Ezek a mostani, májusi heteim is ilyenek. 

Jártam például Kiskőrösön mesélni, akkor mint piros ruhás mesemondólány indultam útnak:


(@Margarita moly küldte a fotót)

2014. 05. 08. Kiskőrös, Miért csíp a szúnyog? mesemondó előadás, mint Rigó a meseondó

A Madártani Egyesület családi napján a nyomozós játékban én játszottam Móni nénét, a gyógynövényes banyát




(a kép csücskében seregélytojások láthatók)

2014. 05. 10. Jókai-kert, MME családi nap

Végül @Esmeralda angol kisasszonyos zsúrján mint későviktoriánus hölgy jelentem meg, Olivia King és Hetty néni után szabadon :)




2014. 05. 11. Gyömrő, Teadélután. :) tejes tea, uborkásszendvics, Dowton Abbey zenéje... és még vörösbegyes bögrém is volt, sajnos csészét nem leltem, viszont a Robin Anglia nemzeti madara :)

Nem minden hetem ilyen, de nagyon tudom értékelni, amikor így jönnek össze a dolgok. :) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése